UK: RT will no longer be available on Sky

Sharing is Caring!

“Putin propaganda channel Russia Today WILL disappear from British TV screens as government moves to shut down satellite that beams Kremlin lies into UK homes and YouTube blocks it online

Russian state-owned media outlet RT will no longer be available on Sky as the government moves to shut down the satellite that broadcasts ‘Putin propaganda’, the culture secretary has said.

Nadine Dorries said the move would make RT ‘severely restricted’ in Britain, with the news channel set to disappear from Sky TV in the UK within the next 24 hours.

See also  When 48% of French people don't want a guy anymore and 100% of the newspapers support him, we are no longer in a democracy.

It comes as media regulator Ofcom yesterday began 15 investigations into the ‘due impartiality’ of the Russian broadcaster, formerly known as Russia Today”

www.dailymail.co.uk/news/article-10566713/Putin-propaganda-channel-Russia-Today-disappear-British-TV-screens.html

RT and Ruptly are the only channels reporting on protests against government tyranny. No wonder they want to shut them off

 

Tess

 

Help Support Independent Media, Please Donate or Subscribe:
Trending:
See also  India Bans Wheat Exports - Global buyers can no longer replace wheat lost due to Russo-Ukrainian war

Views: 1

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.